Bu site, tarayıcınız için sınırlı desteğe sahiptir. Edge, Chrome, Safari veya Firefox.ewed'e geçmenizi öneririz.

FAQ

Kargo / Değişim / İade Süreci

Kargo teslim süresi nedir?

Kargo işlemleriniz ortalama 1-3 iş günü içerisinde tamamlanacaktır ve işlemleriniz başlatıldıktan sonra kargo takip numaranız tarafınıza e-mail ile iletilecektir.

Tüm siparişlerimiz sistemimiz tarafından sırasıyla işleme alınmaktadır. Kargo sürecinizi hızlandırabilme imkanı bulunmamaktadır.

Siparişiniz kargo şirketi tarafından işleme alındıktan 1-5 iş günü içerisinde paketiniz tarafınıza iletilecektir.

Resmi tatiller ve hafta sonları işlem yapılamamaktadır.

Siparişimi nasıl takip edebilirim?

"Üyelik / Giriş" yazısının üzerine tıklayarak kolayca üye olabilir / giriş yapabilir ve tüm sipariş detaylarınızı görebilirsiniz.

Kargo işlemleriniz başlatıldıktan sonra kargo takip numaranız tarafınıza e-mail / sms olarak ayrıca iletilecektir. Eğer e-mail gelmez ise spam / önemsiz kutularınız kontrol etmenizi öneririz.

Tarafınıza iletilen sipariş onay e-maili üzerinde bulunan "Siparişinize ait detayları görüntülemek için lütfen buraya tıklayın." seçeneği üzerinden kargo takip numaranızı ve siparişine ait tüm detayları görebilirsiniz.

Kargo şirketine teslim edilen paketlerimiz ortalama 1-5 iş günü içerisinde tarafınıza iletilecektir.

Değişim veya iade etmek istiyorum, ne yapmalıyım?

Tarafınıza gönderilen paketinizin içerisinde değişim / iade formunuz bulunmaktadır. Formunuz ile birlikte formda belirtilen şekilde bizlere göndererek işlem yapabilirsiniz.İlave olarak faturanıza göndermenize gerek yoktur, sadece formunuz ile birlikte formda belirtilen şekilde bizlere göndermeniz yeterli olacaktır.

İlave olarak faturanıza göndermenize gerek yoktur. Sadece formunuz ile birlikte formda belirtilen şekilde bizlere göndermeniz yeterli olacaktır.

Süreç ile ilgili tüm detayları ürün / ürünleriniz ile birlikte tarafınıza gönderilen paketinizin içerisinde bulunan formunuzda görebilirsiniz.

Siparişinizi teslim aldığınız tarihten itibaren 50 gün içerisinde değişim / iade işlemi yapabilirsiniz.

Değişim talep ettiğiniz takdirde değişim yapılan ürününüz siparişte kullandığınız adresinize tekrardan gönderilecektir ve siparişte kullandığınız e-mail adresinize bilgi e-mailiniz otomatik olarak iletilecektir. Eğer aynı adrese değil farklı bir adrese gönderim yapılmasını tercih ediyorsanız değişim / iade formunuzun alt kısmına talebinizi not olarak yazmanız yeterli olacaktır.

Değişim / iade formunuz belirtilen şekilde tarafınıza iletilen paketinizin içerisinde bulunmaktadır eğer formunuzu kayıp ettiyseniz sipariş numaranızı belirterek "destek@lobbe.com.tr" e-mail adresimiz üzerinden formunuzu talep edebilirsiniz.

Birden fazla siparişiniz için değişim / iade işlemi yaparken, siparişlerinize ait değişim / iade formlarınızı paketinizin içerisine ekleyerek tek paket halinde bizlere gönderebilir ve değişim / iade işlemi talep edebilirsiniz.

Paketinizin içerisinde bulunan değişim / iade formunuzda belirtilen şekilde gönderdiğiniz takdirde iade/değişim işlemi için kargo ücreti ödemezsiniz.

Formunuzda belirtilen şekilde değil farklı bir şekilde gönderim yapmak isterseniz bu durumunda şirketimiz kargo masraflarından sorumlu olmayacaktır, bu durumda kargo ücretini ödeyerek dilediğiniz kargo şirketi ile aşağıda belirtilen adrese gönderim yapabilirsiniz.

Değişim/iade sürecimi nasıl takip edebilirim?

Paketinizi kargo şirketine teslim ederken takip numaranızı talep edebilir ve takip işleminizi yapabilirsiniz. Eğer takip numaranız yok ise göndermiş olduğunuz kargo şirketi ile irtibata geçerek kargo takip numaranızı talep edebilirsiniz.

Kargo şirketine teslim edilen paketler ortalama 1-5 iş günü içerisinde tarafımıza iletilmektedir.

Değişim / İade paketiniz bizlere ulaştıktan 1-5 iş günü içerisinde işlemleriniz tamamlanacak ve siparişte kullandığınız e-mailinize otomatik bilgilendirme e-mailiniz iletilecektir. Sorun yaşamamak adına spam / önemsiz kutularınızı ayrıca kontrol etmenizi öneririz.

Resmi tatiller ve hafta sonları işlem yapılamamaktadır.

İade ettiğim ürünün ödemesi ne zaman gerçekleşecek?

İade ettiğiniz ürünün önce iade koşullarına uygunluğu kontrol edilir. İade ettiğiniz ürün/ürünler iade şartlarına uyduğu takdirde, geri ödemeleri 1-5 iş günü içerisinde bankaya iletilmektedir.

İade işlemi onaylanan siparişlerin, para iadesi yapıldığına dair size bir bilgi e-mailiniz gönderilecektir ve ürün bedeli ödemeyi yaptığınız kredi kartınıza iade edilecektir.

İadenizin ekstrenize yansıması ortalama 1-15 iş günü arası sürebilmektedir. Bu süreç bankanıza bağlı olarak değişiklik göstermektedir. İade işleminizin kredi kartınıza/banka kartınıza yansımasında gecikme yaşanması halinde bankanızdan detaylı bilgi alabilirsiniz.

Banka uygulamaları gereği, taksitli gerçekleştirilen işlemler aynı şekilde taksitli olarak iade edilmektedir.

Bizler tarafından iade sürecinizi hızlandırma imkanımız bulunmamaktadır. İade süreçleri tamamen bankalar kaynaklı bir süreçtir, bizler tarafından iadenizin geciktirilmesi gibi bir durum söz konusu değildir.

Yukarıda belirtilen süre içerisinde iade işleminizin kredi kartınıza / banka kartınıza yansımadığı takdirde bankanız ile irtibata geçerek detaylı bilgi talep edebilir / harcama itirazında bulunabilirsiniz.

Diğer en çok sorulan sorular

Sipariş verdim fakat bilgilendirme e-maili gelmedi, ne yapmalıyım ?

Öncelikle ödemenizin yapıldığından emin olmanız adına banka hesabınızı kontrol etmenizi öneririz.

Ödemenizin yapılmasına rağmen tarafınıza onay e-mailiniz iletilmediyse sipariş verdiğiniz e-mail adresinizi doğru yazdığınızdan emin olmanızı ve spam / önemsiz kutularınızı kontrol etmenizi öneriz.

Eğer ödeme yapmanıza rağmen sipariş onay e-maili almadıysanız, sipariş verirken kullandığınız e-mail adresiniz üzerinden "destek@lobbe.com.tr" e-mail adresimiz ile bizlere ulaşarak sipariş kontrolünüzü yapabilirsiniz.

Siparişimi iptal etmek istiyorum ne yapabilirim ?

Siparişinizi iptal etmek istiyorsanız tarafınıza iletilen "Siparişiniz tarafımıza iletilmiştir." başlıklı onay e-mailinizi cevaplayarak "Siparişimi iptal etmek istiyorum" yazmanız yeterli olacaktır.

"İptal talebinizi ilettiğiniz takdirde mümkün olan en kısa zaman içerisinde iptal işleminiz yapılacaktır ve tarafınıza bilgi e-mailiniz iletilecektir."

Adres değişikliği / güncelleme nasıl yapabilirim ?

Adres bilginizi düzeltmek veya değiştirmek isterseniz kargo işlemleriniz tamamlandıktan sonra tarafınıza "e-mail" ve "sms" olarak iletilecek kargo takip numaranıza tıklayarak açılacak sayfa üzerinden adres değişikliği / güncelleme işlemini yapabilirsiniz.

Manuel olarak siparişlerinizde düzeltme yapma imkanımız bulunmamaktadır.

Eğer yukarıda belirtilen şekilde işlem yapmak istemiyorsanız ve siparişinizi iptal ederek tekrardan yeni sipariş oluşturmak istiyorsanız tarafınıza iletilen "Siparişiniz tarafımıza iletilmiştir." başlıklı onay e-mailinizi cevaplayarak "Siparişimi iptal etmek istiyorum" yazmanız yeterli olacaktır.

"İptal talebinizi ilettiğiniz takdirde mümkün olan en kısa zaman içerisinde iptal işleminiz yapılacaktır ve tarafınıza bilgi e-mailiniz iletilecektir."

Yanlış beden / yanlış ürün seçtim ne yapabilirim ?

Manuel olarak siparişlerinizde düzeltme yapma imkanımız bulunmamaktadır. Arzu ederseniz siparişiniz için iptal talebinde bulunabilir ve tekrardan yeni sipariş oluşturabilirsiniz.

Siparişinizi iptal etmek istiyorsanız tarafınıza iletilen "Siparişiniz tarafımıza iletilmiştir." başlıklı onay e-mailinizi cevaplayarak "Siparişimi iptal etmek istiyorum" yazmanız yeterli olacaktır.

"İptal talebinizi ilettiğiniz takdirde mümkün olan en kısa zaman içerisinde iptal işleminiz yapılacaktır ve tarafınıza bilgi e-mailiniz iletilecektir."

Siparişime ilave ürün eklemek / çıkartmak / değiştirmek istiyorum ne yapabilirim ?

Manuel olarak siparişinize ürün ekleme, çıkarma ve değiştirme imkanımız bulunmamaktadır.

Arzu ederseniz siparişiniz için iptal talebinde bulunabilir ve tekrardan yeni sipariş oluşturabilirsiniz.

Siparişinizi iptal etmek istiyorsanız tarafınıza iletilen "Siparişiniz tarafımıza iletilmiştir." başlıklı onay e-mailinizi cevaplayarak "Siparişimi iptal etmek istiyorum" yazmanız yeterli olacaktır.

"İptal talebinizi ilettiğiniz takdirde mümkün olan en kısa zaman içerisinde iptal işleminiz yapılacaktır ve tarafınıza bilgi e-mailiniz iletilecektir."

Kargo sürecini hızlandırma imkanı var mı?

Tüm siparişlerimiz sistemimiz tarafından sırasıyla işleme alınmaktadır. Kargo sürecinizi hızlandırabilme imkanı bulunmamaktadır.

Ortalama 3 iş günü içerisinde işlemleriniz tamamlanarak kargo takip numaranız tarafınıza "e-mail" ve "sms" olarak iletilecektir.

Resmi tatiller ve hafta sonları işlem yapılamamaktadır.

Hediye paketi ve değişim kartı var mı?

Ödeme kısmından hediye paketi istiyorsanız hediye paketi seçeneğini seçmeniz yeterli olacaktır.

Tüm siparişlerimizin içerisinde değişim / iade formu bulunmaktadır ve paketlerimizin içerisinde fiyat içeren hiçbir detay bulunmamaktadır.

Faturalarınız siparişte kullandığınız e-mail adresinize otomatik olarak e-mail olarak iletilecektir.

Siparişime not ekleyebilir miyim?

Şu an için not ekleme imkanımız bulunmamaktadır.

Elime ulaşan üründe renk ya da beden değişimi yapabilir miyim?

Değişim sadece aynı model üründe ve beden/numara değişikliği şeklinde yapılmaktadır. Talep edilen ürün stoklarda mevcut ise değişim, mevcut değilse ücret iadeniz yapılır.

Farklı bir ürün tercih ediyorsanız değişim / iade formunuzda belirtilen şekilde bizlere göndererek iade işlemi yapabilirsiniz. Daha öncesinde veya sonrasında arzu ederseniz istediğiniz ürün için tekrardan yeni sipariş oluşturabilirsiniz.

Satın aldığım ürün kusurlu / yanlış ise nasıl değiştirebilirim?

Lobbe'de tüm ürünler yüksek standartlarda kalite kontrollerinden geçirilmektedir. Yine de böyle bir durumla karşılaşmanız durumunda ürün değişimi veya iade talebinde bulunabilirsiniz. Bunun için değişim / iade prosedürünü takip etmeniz yeterlidir.

Satın aldığım ürünü farklı bir ürün ile değiştirebilir miyim?

Değişim sadece aynı ürünün beden/numara seçenekleri üzerinden yapılabilir. Farklı bir ürün ile değişim yapılmamaktadır. Arzu ederseniz elinizdeki ürününüzü iade olarak gönderebilir ve tekrardan istediğiniz ürün için yeni sipariş oluşturabilirsiniz.

Değişim yapmak istiyorum / ürün ayırma yapabilir miyim?

Ürün ayırma imkanımız bulunmamaktadır. Arzu ederseniz elinizde ki ürünü iade olarak gönderebilir, öncesinde veya sonrasında istediğiniz ürün / beden için yeni sipariş oluşturabilirsiniz.

Değişim olarak gönderdiğiniz ürün tarafımıza ulaştıktan sonra istediğiniz ürün / beden stoklarımızda olmadığı takdirde otomatik olarak ücret iadeniz yapılarak tarafınıza bilgi e-mailiniz iletilecektir.

Değişim hakkımı kaç kez kullanabilirim?

Sipariş verdiğiniz tarih itibariyle aynı ürün ile ilgili 30 gün içinde 2 defa değişim hakkınızı kullanabilirsiniz

Siparişim eksik geldi / Faturam eksik geldi ne yapabilirim?

Farklı stok lokasyonlarımız ve gönderi noktalarımız bulunmaktadır. Eğer birden fazla ürününüz mevcut ise siparişiniz 2 veya daha fazla kargo ve fatura olarak işlem alınabilmektedir. Tarafınıza iletilen kargo takip e-maili üzerinden siparişi görüntüle kısmından tüm detayları görebilirsiniz.

İlave olarak sipariş numaranızı ve sorununuzu belirterek "destek@lobbe.com.tr" e-mail adresimiz üzerinden bizlere dilediğiniz zaman ulaşabilirsiniz.

Faturamı görüntüleyemiyorum ne yapabilirim ?

Faturalarınız siparişte kullandığınız e-mail adresinize siparişten 1-5 iş günü içerisinde otomatik olarak iletilmektedir. Eğer tarafınıza e-mail iletilmediyse spam / önemsiz kutularınızı kontrol etmenizi öneririz.

Stokları tükenen ürünleri nasıl alabilirim?

Normal şartlarda stokları biten ürünlerimiz için tekrar üretim yapılmamaktadır.Sadece bazı dönemlerde ve seçili ürünlerimiz için tekrar üretim / stok güncelleme yapılma durumu olabilmektedir.

Tekrar stok güncellemesi olduğu takdirde bilgi almak için ürün sayfasında istediğiniz bedene tıklayarak "Beni Haberdar et" kısmına tıklayarak e-mail adresiniz ile kayıt oluşturabilirsiniz. Stok güncellemesi olduğu takdirde tarafınıza otomatik olarak bilgi e-mainiz iletilecektir.

Siparişim iptal oldu, nedeni nedir?

İstediğiniz ürün / beden stoklarımızda kalmama durumunda ve gönderim yapılamadığı takdirde sistemimiz tarafından otomatik olarak iptal / iade işlemi yapılmaktadır.

Değişim için gönderilen siparişlerde istenilen beden stoklarımızda yok ise otomatik olarak iade işlemi yapılmaktadır.

Değişim sadece aynı ürünün beden/numara seçenekleri üzerinden yapılabilir. Eğer farklı bir ürün ile değişim talebi ile geri gönderim yaptıysanız, değişim işlemi yapılamadığı için otomatik olarak iptal / iade işleminiz yapılmıştır.

Kargo ücreti var mı?

500 TL ve üstü siparişlerinizin teslimatı ücretsiz olarak yapılmaktadır.

İade şartları nelerdir ?

Fatura tarihi 50 günü geçmemiş olmalıdır.

Ürün etiketleri / paketi çıkarılmamış olmalıdır.

Kullanılmamış ve yıkanmamış bir şekilde tarafımıza gönderilmesi gerekmektedir.

Kutusu zarar gören ayakkabı siparişlerinde iade ve değişim yapılamamaktadır.

İç çamaşırı, parfum ve benzeri ürünlerde iade işlemi yapılamamaktadır.

Kredi kartları taksit seçeneklerini nereden görebilirim?

Ödeme sayfasında tüm detayları görebilirsiniz.

Aldığım ürünlerin fiyatlarına "KDV" dahil midir?

Sitemizde bulunan tüm ürünlerin fiyatları "KDV" dahildir.

Yeni ürünler ve indirimlerden nasıl haberdar olabilirim?

@lobbetr - Instagram adresimizi takip ederek veya sitemizde bulunan Newsletter kısmından üyelik kaydı oluşturarak bilgilendirme e-maillerimizi alabilirsiniz.

Neden üye olmalıyım ? Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim ?

"Üyelik" yazısının üzerine tıklayarak kolayca üye olabilirsiniz.

Üyelik üzerinden sipariş oluştururken adres bilgilerinizi kayıt ederek her seferinde bilgilerinizi girmenize gerek kalmadan daha hızlı bir şekilde işlem yapabilirsiniz.

İlave olarak siparişlerinizin takibini ve sipariş detaylarınızı üyelik girişi üzerinden daha kolay bir şekilde görüntülebilirsiniz.

Üye olmadan ayrıca alışveriş yapabilirsiniz, üyelik seçeneğimiz tercihe bağlıdır ve bir zorunluluk bulunmamaktadır.

Yukarıda belirtilen konulardan farklı bir yardıma mı ihtiyacınız var?

"destek@lobbe.com.tr" e-mail adresimiz üzerinden veya instagram @lobbetr adresinden dilediğiniz zaman bizlere ulaşabilirsiniz.

24 Saat içinde gönderim

Farklı stok lokasyonlarımız ile 24 saat içerisinde Tüm dünyaya gönderim hizmetimiz mevcuttur.

Sipariş İzleme

Lojistik şirketimiz siparişinizi lokasyonunuz da en iyi çalışan kargo firmasına teslim eder, akabinde Sevkiyat Takip numaranız sizleme SMS ve Mail yolu ile ulaşmaktadır.

İletişimde olalım

Sevkiyatınız ile ilgili her konuda bizimle iletişime geçebilirsiniz.